دستگاه گوارش تان را برای چربی سوزی تحریک کنید!

سرویس سلامت جوان ایرانی:

بررسی ها نشان می دهند، این ماده خوراکی تقویت کننده متابولیسم بدن می باشد و بر کاهش وزن به شما کمک می کند. می توانید فلفل دلمه ای را به صورت خام یا در آبمیوه های مخلوط میل کنید.

فلفل دلمه ای قرکز سرشار از آنتی اکسیدان هایی است که به چربی سوزی بدن بسیار کمک می کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، این سبزی به دلیل دارا بودن ویتامین ث و بتاکارون با عفونت های بدن مبارزه می کند و محرک دستگاه گوارش بدن می باشد.

بررسی ها نشان می دهند، این ماده خوراکی تقویت کننده متابولیسم بدن می باشد و بر کاهش وزن به شما کمک می کند.می توانید فلفل دلمه ای را به صورت خام یا در آبمیوه های مخلوط میل کنید.

فلفل دلمه‌ای بیش از 90 درصد آب دارد و حاوی کالری کمی است. این سبزی حاوی گلوسیدها به خصوص گلوکز و فروکتوز می‌باشد. باید بدانید که پروتئین‌ها و لیپیدهای (چربی) موجود در آن بسیار اندک است و در عوض سرشار از ویتامین C و ویتامین A و پیش سازهای آن می‌باشد. میزان ویتامین A به خصوص در فلفل دلمه‌های کاملا رسیده یعنی قرمز بسیار بیشتر است.

نتایج مطالعات نشان می دهند فلفل دلمه ای را بهتر است همراه با غذاهای چرب میل کرد تا چربی ها جذب بدن نشوند و روند کالری سوزی در بدن تسریع شود.

کلمات کلیدی :
نظرات بییندگان :

بهترین مشاغل و خدمات شهر خود را ، در سایت نشونه پیدا کنید.

مشاهده سایت نشونه